یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی امید در برابر تاجیکستان| بازی حیاتی یکشنبه در دوشنبه

  • کد خبر: ۸۵۹۷۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی امید در برابر تاجیکستان| بازی حیاتی یکشنبه در دوشنبه
امید‌های ایران برای صعود بی‌دردسر باید امروز تاجیکستان را شکست دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پرونده بازی‌های گروه B‌در مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳‌سال آسیا امروز در شهر دوشنبه بسته می‌شود و از بین تیم‌های امید ایران و تاجیکستان یک تیم به‌عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی‌ها خواهد شد. صعود ایران به دور بعدی بازی‌ها از‌این‌لحاظ مهم است که مهدی مهدوی‌کیا می‌تواند تیمش را برای صعود به المپیک پاریس، آماده کند.

او می‌تواند در این تورنمنت از بازیکنانی بهره ببرد که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳‌سال آسیا که تیم‌های برتر آن به المپیک پاریس صعود می‌کنند، قادر به همراهی تیم امید باشند. درواقع حضور در این دوره از بازی‌ها یک تدارک خوب برای تیم مهدی مهدوی‌کیا برای صعود به المپیک پاریس خواهد بود.

بازی‌های این دوره مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳‌سال آسیا در ۱۱ گروه در جریان است که در پایان تیم‌های اول به‌همراه ۴ تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می‌کنند که با حضور ۱۶ تیم و در تاشکند برگزار می‌شود و طبیعتا شانزدهمین تیم حاضر در این تورنمنت، میزبان یعنی ازبکستان است. ایران هم‌اکنون با ۶ امتیاز، اما تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تاجیکستان در رده دوم جدول قرار دارد و برای صعود به‌عنوان تیم نخست باید در مصاف با تاجیک‌ها برنده شود. در بازی پایانی از ساعت‌۱۷:۳۰ تیم‌های امید ایران و تاجیکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه با هم مسابقه خواهند داد و پیش‌از‌این بازی هم تیم‌های امید لبنان و نپال به‌مصاف هم خواهند رفت.

مهدوی‌کیا برنامه‌های تاکتیکی تیمش را تغییر نمی‌دهد

برای برد وارد زمین می‌شویم

سرمربی تیم امید پیش از بازی امروز تیم ملی مقابل تاجیکستان، به تشریح برنامه‌های آینده تیم امید پرداخت و گفت: هر ۲ تیم سعی دارند که سرگروه شوند و قطعا بازی خیلی خوبی خواهد بود. تیم تاجیکستان، تیم خوب و قابل‌احترامی است و آن‌ها از تمام توانایی خود استفاده کردند و شاکله تیمشان از تیم ملی بزرگ‌سالان و استقلال تاجیکستان تشکیل داده شده و فکر می‌کنم بیش‌از پنج‌شش‌سال است که کنار همدیگر بازی می‌کنند. حریف خوب و قابل‌احترامی است، اما ما مثل ۲ بازی قبلی برای بردن وارد زمین می‌شویم و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر جوان‌تر بود، چرا‌که ما با توجه به آینده‌نگری که داشتیم، بیشتر از بازیکنان زیر ۲۱‌سال استفاده کردیم و همان‌طور که در ترکیب اصلی تیم ما می‌بینید، هشت‌نُه بازیکن کمتر از ۲۱‌سال هستند و هدف ما این بود که بتوانیم تیممان را برای بازی‌های مقدماتی المپیک آماده کنیم. مهدی مهدوی‌کیا درباره برنامه‌ریزی ایران برای بازی‌های آسیایی هانگژو که سال آینده برگزار می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم برای تیم ما تورنمنت خوبی خواهد بود، چرا‌که می‌توانیم با تیم‌های آسیایی بیشتر بازی کنیم؛ اما هدف ما این است که با بازیکنان جوان در این بازی‌ها شرکت کنیم.

قانون مسابقات می‌گوید که از ۳ بازیکن بزرگ‌سال و بعد از آن بازیکنان ۲۱‌سال می‌شود استفاده کرد، اما هدف ما این است که از بازیکنانی که سنشان به المپیک می‌خورد، استفاده کنیم. از هر تورنمنت و مسابقه‌ای برای بهترشدن استفاده می‌کنیم، چون هدف اصلی ما مسابقات مقدماتی و ان‌شاءا... نهایی المپیک است و ما از الان دوست داریم از بازیکنانی استفاده کنیم که در آنجا می‌توانند به ما کمک کنند.

مهدوی‌کیا در پاسخ به اینکه برنامه اردویی بعدی تیم امید چیست، توضیح داد: ما بلافاصله برنامه‌ریزی می‌کنیم. خیلی دوست داریم که اردوهایمان را در فیفادی برگزار کنیم تا بتوانیم بچه‌هایمان را در اختیار داشته باشیم و مشکلی با باشگاه‌ها نداشته باشیم و برای آن‌ها هم فکر می‌کنم بهتر است که بازیکنان در فیفادی در اختیار تیم امید باشند. تورنمنت قطر هم درباره آن صحبت شده، هم با امارات و هم مسئول اجرایی کره‌جنوبی صحبت‌هایی شده و قرار شد در ماه فوریه در قطر تورنمنتی باشد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->